Υπηρεσίες

Φυσικοθεραπεία Σκολιωσης

Δουλεύουμε με τη μέθοδο Schroth, η οποία είναι μια εξειδικευμένη μορφή φυσικοθεραπείας που έχει σχεδιαστεί για τη σκολίωση και άλλες παραμορφώσεις της σπονδυλικής στήλης. Επικεντρώνεται στη βελτίωση της στάσης του σώματος, στις τεχνικές αναπνοής και στην ενδυνάμωση των μυών για την προώθηση μιας ισορροπημένης σπονδυλικής στήλης. Είναι εξατομικευμένη και περιλαμβάνει ασκήσεις στο σπίτι. Βοηθά στη διαχείριση της σκολίωσης, ειδικά για εφήβους και ενήλικες με ήπια έως μέτρια σκολίωση.

Μηχανική Διάγνωση και Θεραπεία (Μέθοδος McKenzie)

Πιστοποιημένος στη Μέθοδο McKenzie, ή Μηχανική Διάγνωση και Θεραπεία (MDT), η οποία είναι μια διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδος αξιολόγησης του σπονδυλικού πόνου και των άκρων. Εστιάζει στις ασκήσεις και στην εκπαίδευση των ασθενών. Ενθαρρύνει την ενεργητική συμμετοχή των ασθενών στην αυτοδιαχείριση και στοχεύει στη μείωση του και στην αυτοθεραπεία του ασθενή. Οι συνήθεις θεραπευόμενες καταστάσεις περιλαμβάνουν πόνο στην πλάτη, πόνο στον αυχένα, πόνο στον ώμο και οσφυαλγία.

Χειροπρακτική

Η χειροπρακτική περιλαμβάνει τεχνικές μέσω των χεριών (hands-on), όπως η κινητοποίηση των αρθρώσεων, ο χειρισμός των μαλακών ιστών και η διάταση των μυών. Χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της λειτουργικότητας των αρθρώσεων, τη μείωση του πόνου και την ενίσχυση της κινητικότητας. Παρέχεται για διάφορες μυοσκελετικές και νευρομυϊκές παθήσεις, συχνά ως μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου θεραπείας.

Αθλητική Μαλαξη

Η αθλητική μάλλαξη είναι μια εξειδικευμένη μορφή μασάζ, που γίνεται με έντονες και δυνατές πιέσεις, η οποία εφαρμόζεται κυρίως για αθλητές . Βοηθά στη βελτίωση της απόδοσης, στη μείωση του πόνου και στην πρόληψη τραυματισμών.

Φυσικοθεραπεία Κατ Οίκον

Eίναι κατάλληλη για  άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολίες με τη βάδιση ή με τις καθημερινές δραστηρότητες , ώστε   να ανακτήσουν την ανεξαρτησία τους και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους.

Αποκατάσταση Μυοσκελετικων Τραυματισμών

Η μυοσκελετική αποκατάσταση επικεντρώνεται στην αξιολόγηση και τη θεραπεία καταστάσεων που σχετίζονται με τα οστά, τους μύες και τις αρθρώσεις. Στοχεύει στη μείωση του πόνου και στη βελτίωση της λειτουργικότητας της κίνησης. Η θεραπεία περιλαμβάνει ασκήσεις, χειροπρακτική, διαχείριση του πόνου και στρατηγικές πρόληψης τραυματισμών, προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες και στόχους κάθε ασθενούς. Χρησιμοποιείται για διάφορες παθήσεις, από τραυματισμούς έως χρόνια μυοσκελετικά προβλήματα όπως η αρθρίτιδα. Ο στόχος είναι να βοηθηθούν οι ασθενείς να ανακτήσουν τη λειτουργικότητα τους, να ελαχιστοποιήσουν τον πόνο και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους.

Νευρολογική Αποκατάσταση

Η νευρολογική αποκατάσταση εστιάζει στη φυσικοθεραπεία που αφορά το νευρικό σύστημα, όπως εγκεφαλικό επεισόδιο ή εγκεφαλικές βλάβες. Στοχεύει στη βελτίωση της της κινητικότητας και της συνολικής ποιότητας ζωής του ασθενή. Βοηθάει τους ασθενείς να ανακτήσουν τις ικανότητές τους και να προσαρμοστούν στη καθημερινότητά τους.

Μετεγχειρητική Αποκατάσταση

Eίναι μια διαδικασία αποκατάστασης της λειτουργικότητας και κινητικότητας, μέσω ασκήσεων και φυσικών μέσων με στόχο  να μειωθεί ο πόνος και η φλεγμονή και να βελτιωθεί η συνολική ποιότητα ζωής.